Hos pappa

Nu sitter jag hos pappa och skriver ut en massa papper som jag behöver i skolan, så då frågade han såklart om jag ville äta här=) hehe det var min plan såklart slippa laga mat själv=). Var till sjukgymnasten idag och hon undersökte mig lite och jag fick testa olika stöd band för bäckenet som jag skulle få låna hem. Och så frågade hon om hon skulle skicka remiss till sundsvalls sjukhus där jag skulle få gå på vattengympa men problemet med det var att det var på tisdag och fredag morgon och det har man ju såklart inte möjlighet till, måste ju gå i skolan.

Nu är jag super hungrig så ska gå och kika om maten är färdig sedan måste jag hem och försöka träna på tentan som jag har på fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0