Tisdag

Idag har jag haft skola hela dagen och det har jag resten av veckan också, känner mig så trött och orkeslös hela tiden har blivit till en vana nu. höll på att somna nu på eftermiddagen på föreläsningen så när det vart paus köpte jag kaffe så att jag skulle försöka bli piggare och så gick jag och satt mig igen och föreläsningen började. när jag druckit hälften så  råkade klant jag spilla ut kaffet i knät, tur att det inte var super varmt men jag vart ju dyngsur hela byxorna=/ så jag fick fara hem, kändes som om jag hade kissat på mig, haha och jag gick som det också.

Så när jag kom hem så bytte jag kläder och hämtade Leo lite tidigare från dagis, så när vi kom hem bestämde vi att vara ute och leka lite i all denna snö som kommit=) Och så ringde jag ut Faster Moa som fick komma ut och leka lite med Leo tänkte visa några bilder som jag knäppt.


Kommentarer
Postat av: vicki

Vad mysigt dom ser ut att ha det! :) Vilken fin overall Leo har :)

2009-12-16 @ 12:50:40
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0