Bakar bullar=)

Japp nu har jag och Leo bakat bullar fast Leo ville äta degen hela tiden och blev jätte förbannad när jag sa att han inte fick, lill gubben. Han får fika när de är färdiga istället. Faktiskt första gången jag gör bullar själv och de vart super stora så jaja får se hur resultatet blir.

Idag var jag och Leo till birsta har varit såå sugen att pyssla med något ett tag nu så var in på panduro och tittade lite, men Leo var så bråkig så hann inte titta så mycket så jag tog med mig en katalog hem istället så jag kan titta om man hittar något spännande att göra=) 

Nu är Leo hos sin farmor han blev så glad när jag sa att han kunde få gå till farmor en stund, hon har varit borta i några dagar. Men nu är hon hemma och Leo blev överlycklig, gos unge=)

Imorgon är det dags för besök hos BM ska bli trevligt=) lyssna på lill hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,, det låter som att han blitt för bortskämd i början:P så nu då ni säger nej blir han pissed;)

Jag tror ja ska skämma bort han lite mer då ja kommer hem:D goda bullarna ser ut iaf:D kram

2009-11-25 @ 23:04:25
URL: http://stinnerholm.blogg.se/
Postat av: SysteYster

Åååå dina bullar blev finare än mina!!

2009-12-01 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0