Bebis=)

Idag har jag och Leo varit och hälsat på Lina och Leos kompis Vilgot. Vilgot har ju blivit storebror till en söt liten tjej som heter Alma. Hon var så söt även fast det inte var jätte längesedan Leo var så liten så känns det längesedan, man glömmer bort att de var så liten. Längtar verkligen efter våran lille plutt som ligger och sparkar därinne i magen och hur han/hon kommer att se ut. Det är verkligen som hela havet stormar i magen på kvällarna mysigt men det kan göra väldigt ont.

Vi har skaffat badkar och gud så härligt det är, ligger en stund varje kväll. Tycker att det hjälper att ligga en stund i badet när jag har ont i ryggen. Leo älskar att bada i det stora badkaret och slippa sin lilla bebis balja haha det var trångt i den. Han kan sitta där LÄNGE.

Det har verkligen börjat bli besvärligt att klä på Leo ytterkläderna när vi ska gå ut, han skriker och protesterar. Vissa gånger är man super svettig när man är färdig med honom=(

Nu sitter Leo och ritar, vi åt nyligen middag och jag blev mätt för kanske 30 minuter sedan och jag känner mig hungrig igen=/ jobbigt läge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0