Ny blogg

Tog bort min förra blogg för att jag inte hade lust eller ork haha men nu känner jag lusten igen så ska göra ett nytt försök=)

Var nyss och lämnade Leo på dagis han har kommit in i en lite jobbig period och skriker och gråter så han blir alldeles röd i ansiktet och håller på att kräkas han har verkligen humör fröknarna på dagis vart väldigt förvånad vilken bestämd liten kille han är. Det har hänt två gånger nu, men idag gick det bra. Jag tror det blev så bara för att han har varit hemma med mig så mycket nu de senaste veckorna för att han har varit sjuk mycket feber förkyld och så kom hosta det har kommit i omgångar men nu hoppas jag inte det kommer mera sjukdom här hemma kommer efter i skolan så mycket=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0