Skola

Idag har jag varit på sjukhuset hela långa dagen och haft övningar, och läkemedelsberäkning åhh så jobbigt det krävs mycket tänka ibland. Man får ju absolut inte dosera fel när man kommer ut i arbetslivet så det är stenhårt med att man ska räkna rätt.

Leo vart hämtad av Farmor och fastrarna och han blev super glad såklart=) Nu ska vi fixa lite mat och ta det lungt hela kvällen ska bli så skönt, men ingen vila för mig i helgen MÅSTE verkligen läsa på till tentan som jag ska ha nästa vecka. Denna tenta är om mikrobiologi och om två veckor har jag tenta på läkemedelsberäkning shit kommer bli tungt.

Kommentarer
Postat av: vicki

hm, det låter som att du inte pluggar till lärare längre, har jag rätt? :)

2009-11-27 @ 17:30:41
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/
Postat av: Marielle

Lycka till på tentorna! =)

2009-11-28 @ 16:14:16
Postat av: vicki

Nej jag hade ingen aning att du gjorde det jessica. Men vad roligt att du pluggar till det du vill nu iallafall :)

2009-11-28 @ 16:32:01
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/
Postat av: Ida & Magen

Hej! Carro skvallrade att du hade en ny blogg så jag var tvungen att kika lite:) Bullarna såg ju superfina ut! De var säkert jättesmaskiga! Hoppas att ni kan följa med på Julmarknad på lördag:) Vi hörs i veckan. Kramar

2009-11-29 @ 21:30:35
Postat av: mormor

Du klarar det galant, älskling.

Kanske tufft till och från men tänk på målet.

Tiden går fort och du är snart där ;-)

Kram/ mamma

2009-11-30 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0