Vecka 29

Aha idag går vi faktiskt in i vecka 29=) shit tiden går sååå fort Härligt. Snart vecka 30 ojoj, försökte ta någon bra mag bild själv men det går inte sådär toppen bra förstår inte hur andra lyckas ta kort på sig själva. Får ta och be jonas senare att knäppa lite kort, men bjuder på dessa bilder med min snygga rosa bh;)







Och jag kan säga att bebis sparkar som bara den speciellt när jag sitter ner och ska vila då sparkar den rakt på mina revben och det är INTE skönt, det känns verkligen att bebis börjar att få det trångt där inne.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Va kul att du startat blogg igen och att du lagt ut bilder på magen, gud va stor den blivit! Synd att Leo varit sjuk, hoppas han mår bättre och att ni mår bra! =)

2009-11-23 @ 20:50:00
Postat av: Anonym

Gud vad stor du blitt! längtar tills jag kommer hem så man får känna brorsbarnet spralla :D skoj att du skaffat ny blogg!!!

2009-11-23 @ 21:22:05
Postat av: maria

man blir ju riktigr sugen själv att skaffa mage... haha men inte maken...fast ... det räcker nog ganska bra med de fyra vi har...=) kramar från grannen!!!

2009-11-24 @ 16:27:51
URL: http://mariavinsa.blogspot.com
Postat av: Anna L

åååååååh fin magen!!!=)

2009-11-25 @ 08:31:43
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0