Lördag

Idag ska Jonas på julbord med jobbet kul för han men inte kul för mig =( jag var ju bjuden på födelsedagsfest. Liams snoriga näsa fortsätter att snora och bli värre =/ Det är så jobbigt för han på nätterna, han gnäller hela tiden och inatt var han vaken 2 tim mitt i natten. HOPPAS det blir bättre snart.

För övrigt så vill inte mina pojkar vara med på kort längre, men jag lyckades snabba mig att ta ett kort när Leo skulle visa upp ett ljus som han gjort




Liam han grinar bara när jag ska försöka ta på honom eller så vänder han bort huvudet





Så trevligt att ta kort, det går inte att smyga sig på ett kort heller mobilen tar ju hundra år.



Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, vilken lillebror. Han är väldigt söt då han inte vill vara med på kort!

2010-12-14 @ 19:56:06
URL: http://www.alsklingsvilgot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0