Nyår

Idag var vi bjudna till pappa på nyårs middag och kom hem vid 8 tiden, Liam slocknade så fort jag la ned honom i sängen och Leo inte långt därefter. Hade köpt lite tomtebloss som vi skulle visa Leo, men han var lite små rädd för dem men tyckte de var väldigt fina.

Lägger upp lite bilder från kvällen

Jag och Liam



Leo pratar i telefon, då var ända chansen att få en bild på honom han vägrar annars




Snygg bild på mig, nyfixad



Pappa och Liam



Jag och mina bröder =)



Daniel och Leo



Liam var busig



Hela gänget, dålig bild dock




Nästan hela gänget iaf jag tar ju bilden och Leo ser på tv.

Nu ska jag och Jonas mysa ner oss i soffan med lite gotta!

Gott nytt år på er allesammans!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Nä, ja kan inte locka håret. Det åkte upp i en knut inte långt därefter ;)



Vad mysigt ni ser ut att ha haft det :)

2011-01-01 @ 10:02:44
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Ida

Shit vad snygg du var Jessica! Gott nytt år :)

2011-01-01 @ 20:39:13
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0