Woho=)

Bebis låg med huvudet långt ner=) så slipper man vändningsförsök. Har varit nervös här på morgonen men nu är det över. Fick se ansiktet lilla söta näsan åhh nu längtar man efter bebis super mycket.

Nu är Leo på dagis och leker av sig så jag ska faktiskt försöka plugga lite till en tenta som jag har på lördag får se hur mycket jag får gjort för jag har inte sovit så bra inatt, bara legat och oroat mig. Skulle behöva en liten tupplur innan bus ungen kommer hem. Sedan får vi se vad vi hittar på, Jonas måste få sova han har jobbat natten han var såå trött imorse men ville såklart följa med och se den lilla.

Kommentarer
Postat av: Marre

Va skönt att den låg rätt iaf! Längtar tills den kommer ut! =)

2010-01-26 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0