Gjort är gjort

Börjar ångra STARK att jag gav Leo en egen liten radio! Han älskar ju att lyssna på musik så jag tyckte det var en bra idé. Men denna radio är på jämt haha om jag säger åt honom att bara spela på rummet så hörs det ju ändå och han blir galen om jag tar den. Jaja

Idag har vi dansat såklart och så trodde jag att jag hade tvättstugan men det har jag ju inte=/ imorgon är det ju. Nu väntar vi på att Ida och Lova ska komma och hälsa på en liten stund. Sedan när Jonas kommer hem från jobbet behöver vi åka på affären har inget hemma nu.

Vill åka och titta på lite tyger så jag kan försöka mig på att sy gardiner, att det ska vara sådana problem att hitta färdigsydda gardiner på 3m fint med höga fönster men jobbigt.

Ska försöka hinna med lite träning ikväll också. Imorgon vill jag på birsta måste köpa lite saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0