Kyrkis

Idag på morgonen har vi varit på kyrkis i skönsberg med Anna och barnen, mycket bra kyrkis där tycker vi=) På vägen hem stannade jag på affären och köpte pepparkaksdeg så jag har lovar Leo att vi ska baka senare, ska bli roligt. Vi ska även åka på affären senare och köpa lite mat, Ikväll blir det TACOS mums jag älskar tacos!!. Och så blir det såklart idol och godis mys ikväll.

Igår då jag skulle pulscykla så fick jag bråttom till gymet och tog på mig mina vinter skor och tänkte inte mer med det. När jag kom fram så fasen också jag hade glömt träningsskorna!! ojoj jaja bara att cykla med de skor jag hade på mig. Det gick inte att cykla utan för det gjorde super ont i fötterna. Jag kan tipsa om att det absolut inte är skönt att cykla i vinterskor haha fy vad jag svettades


Sådana skor har jag




Ja nu ska jag vila lite medans Liam sover och Leo är hos farbror basti. Lägger nog in en bild senare på peppisarna=)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack! Jag brukar klippa tuppkammen, runt öronen och i nacken. Sedan kör jag också med rakapparaten på resten, på strl 3. Så det inte blir superkort nu när det är kallt ute. Det tar ju sån tid annars och på slutet orkar dom inte sitta stilla längre :P

Men jag brukar ge dom någonting att leka med som dom normalt inte får. En mugg med vatten eller nått sånt ;)

2010-11-19 @ 14:30:29
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0