Måndag

Inatt sov jag inne hos Leo och guuud vad skönt det var med en hel natts sömn, kände mig som en ny människa när jag vaknade imorse=). Men Jonas hade inte haft det lika skönt lillen är super snorig så han fick kämpa lite med honom inatt. Men skönt för mig att äntligen få vila.

I lördags var jag hos Ida och Ida som hade inflyttningsförfest, super mysigt. Sedan skulle alla på Oskar Linnros på avenyn, han skulle spela vid 12 tiden. Ja man har ju alltid roligast på förfesten, när jag kom in till krogen gick det utför vart liiite för mycket av det goda. Så det slutade med att jag ¨åkte hem innan han spelade haha snacka om slöseri med pengar=/ suuurt.

Så igår var jag extremt trött och på det så var Jonas sjuk och låg på soffan hela dagen så det vart ju jag som fick ta hand om pojkarna. Så jag tog med dem till pappsen och grattade på farsdag såklart och fikade MASSA gotta=). Min syster med familj var där också, och det gillade ju pojkarna=) och mamma såklart som kunde få fika i lugn och ro ;).

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, har just nu tvättstugan men dagen blir nog i lugnets tecken eftersom Liam är så snorig. Kanske tar och gör nå skoj med Leo. Han ska ju inte behöva tråka hela dagen för att lillebror är snorig. Han måste aktivieras=).

Och ikväll blire träning såklart skönt att jag kommit igång och på onsdag ska jag träffa Roffe på gymet så han ska få göra ett tränings schema åt mig i gymet. Känns lättare att ha ett schema att följa vet inte riktigt hur jag ska träna annars. Min bror har sagt att jag får välja ett träningspass i veckan som han ska vara med på och då väljer jag box knock out på tisdagar som är sååå skjukt jobbigt hihi ja han ska ju plågas. Förra ´tisdagen höll han på dö och orkade inte hela passet, klenis.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, ja låter Eline äta själv nu. Hon får inte i sig mer mat än då jag matar henne endå :P Så då får hon grisa på tills hon lär sig använda skeden :D

2010-11-16 @ 20:51:17
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0