Bvc

Igår var jag en sväng på Bvc med Liam, ville dit av nyfikenhet vill ju veta vad klumpen väger. Och han vägen hela 12,6kg ojojoj stor killen, inte undra på att min rygg snart knäcks. Jag är inte säker men jag tror det var 72cm lång han var, ska kolla upp det. Han har hunnit bli 8 mån nu den 19 herregud vad tiden springer iväg.

Hmm jo igår var jag och pojkarna upp till Jonas moster för att hennes man fyllde 45. Så då var vi där och firade honom. Och det var massor med folk där. Jag och Liam var bara en liten stund för han var så trött, men Leo ville stanna kvar och festa så han fick åka hem med farmor.

Idag har Jonas en mekar dag för att han förstört sin brors bil, suck. Och jag håller på att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0