Föräldramöte!

Har nyss kommit hem från föräldra möte på Leos dagis och jag fick höra något väldigt tråkigt buhu. De har inga femåringar på dagis nu så till hösten är det inga barn som lämnar dagis, och med det menas att inga barn kan komma in till hösten. Så Leo och Liam får inte gå tillsammans=( men men det ordnar sig.

För övrigt så är Leo frisk nu=) skönt, så imorgon blir det dagis och utflykts torsdag för Leo.

Idag följde vi med Ida och Lova till tandläkaren, Ida skulle kolla tänderna så vi hängde på kände att vi behövde en liten prommis=). Leo följde med Ida in och kollade läget medans jag satt i väntrumet med Liam och Lova

Ida har tränat Lova bra för så fort jag tog fram kameran så smila hon till sig=) go gumman och så kan hon säga hej=) hon är duktig lilla Lovis. Liam var däremot inte så sugen att vara med på bild han försökte finta mig hela tiden men yes jag fångade honom




Liam har fått en jätte söt liten tandis=) ntog en bild förut då han skrek, om man tittar noga så kan man se att den sticker fram lite därnere


Kommentarer
Postat av: mli

Tråkigt att dem inte får gå på samma dagis :(

2010-10-13 @ 23:58:31
URL: http://mlish.se
Postat av: Ida och Lova

Vilka fina bilder du hade tagit!!:)

2010-10-14 @ 08:57:55
URL: http://idamaris.blogg.se/
Postat av: Aspen

Sötnöt :) Visst är det Böleängen som Leo går på va?

2010-10-15 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0