Fredag

Idag tänkte jag att jag och barnen bara skulle vara hemma, för att jag var såå fruktansvärt trött i morse då Leo kom in halv sju. Men vid halv elva tiden så var Leo riktigt rastlös och det var inte roligt, han gjorde saker han inte fick hela tiden. Så jag bestämde mig för att åka till ikea och äta lunch med pojkarna, det var ju lunch dags och köttbullar för 16kr är ju toppen=). Lämnade även Leo på småland, tror jag det heter han är ju tre år nu så han får vara där om han vill=) och det ville han väldigt gärna. Han lekte där en stund medans jag gick runt och tittade inne på ikea i lungn och ro.

Efter ikea åkte vi till affären och handlade lite till fredagsmyset och middagen ikväll. Jonas lagade en riktigt smaskig middag när han kom hem. Fläskfilé, klyftpotatis och så gjorde jag kantarell sås av svampen som jag och pappsen plockat. Mycket gott.

Just nu ville Leo gå till farmor en stund och Jonas åkte och tränade, Liam somnade nu lite tidigt men han var dödstrött. Så nu kan jag sitta och njuta av lugnet en stund.


Leo äter lite glass efter maten

                                

Liam tyckte det var gott med mat=)


Mina grabbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0