Im back!!

Ja precis! nu ska jag försöka börja blogg igen det är ju såå roligt att kunna se tillbaka vad ´man skrivit, man glömer ju så fort.

Idag har vi varit på babysång som vi är på varje onsdag, Liam älskar det han sitter och lyssnar och tittar på alla de andra barnen. Leo har det lite jobbigt nu och gråter när man lämnar honom på dagis och det har han aldrig gjort förut, så det är inte roligt. Hoppas det går över snart. Han leker super bra med kompisarna på dagis och har en favvo som han nästan jämt är med när jag hämtar honom. Han heter Axel.

Jonas jobbar eftermiddag denna vecka så det känns lite jobbigt, det är på eftermiddagen barna blir trötta och gnäller. Men jag måste säga att Leo är såå duktig, när jag ska lägga Liam så säger jag till Leo att han måste sitta tyst och han är så duktig. Han sitter och väntar och ser på bolli tills jag kommer. Sedan myser vi lite och så är det hans tur att sova. Men han har börjat med "men snälla bara en liten stund till".

Just nu sover Liam men han vaknar nog snart, och då har jag lovat Leo att vi ska baka lite=) det blir choklad muffins=) woho








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0