Inte mycket

Inte mycket att berätta idag vi har tagit det lugnt gosat med Jonas innan han åkte på jobbet vid tre. På eftermiddagen var Leo och hälsa på sin farmor lite medans jag tod med mig Liam på affären. Och ibland när jag tittar på personer så kan jag rysa till och känna obehag Någon fler som det kan hända hos? eller är det bara jag?. Ja jag kanske är lite konstig, men det känns nästan som att man känner på sig att det där är ingen bra person som man skulle vilja möta i mörkret. Nej usch detta hände när jag stog i kön och så vände jag mig om då stog en kille där och jag rös till och sedan var jag lite små rädd ute i mörkret. Nej fy nu har jag inget annat vättigt att skriva.

Ska putsa fönster imorgon har jag bestämt men nu ska jag läsa en tidning som jag köpte på affären=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0