Kvällsbus

Liam busar i soffan innan sovdags



Idag har jag och Liam varit på babysång=) efter det så sov Liam i två timmar, trött liten kille.
Efter Jonas åkt på jobbet åkte jag och pojkarna och handlade lite på ica maxi och sedan for vi till birsta city och käka lite mat på mc donalds hade lovat Leo nuggets och en ballong, men inga ballonger fanns=( men han fick en mamma mu bok i happy mealen. Så läste nyss den för Leo och nu sover båda pojkarna.

Eftersom det är svårt för mig att åka på gymet då jonas jobbar eftermiddag så tänker jag tröst äta lite godis, så det så.

Har varit skit sugen på att testa göra egna langos, så idag köpte jag ingredienser men orkar inte göra dem nu så tänkte nog göra dem imorgon=) spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0