Laxfrossa!

Idag har vi varit i söråker hos jonas moster för att fira jonas två kusiner som fyllt två och tio år. Åt en massa gott fika och hade det trevligt.

Efter så åkte vi till pappa där även syster med familj var och åt massa olika rätter med lax som pappsen fiskat=) mycket gott!

Nu är barnen nattade och så har jag städat upp lite här hemma såå nu sitter jag i soffan och väntar på att ensam mamma söker ska börja=) ska nog ta fram godis skålen som det vart över i sedan igår. Men nu till veckan ska jag träna hårt, har blivit lite av en lat vecka då jonas jobbar eftermiddag. Då kan jag ju inte precis träna.

Imorgon har jag och pojkarna inget planerat hmm vad ska man göra dårå för att få tiden att gå tro? ja någonting får vi hitta på, om det är någon som känner sig frestad att vara med oss=) så hör av er. Annars får ni ha en trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0