Lördag

Jonas jobbar hela helgen från 7 på morgonen till 8 på kvällen! och det är tufft för oss alla. Imorse då jag inte hade någon idé om vad jag och pojkarna skulle hitta på så skrev min kusin Andreas att han och Lova skulle åka och titta på när Ida hopptränade med hästen sin, så det tyckte jag var en bra idé att följa med på. Leo tycker det är spännande att titta på alla hästarna men mest av allt ville han träffa pippis häst som han säger. Det finns en häst där som ser ut som pippis häst lillagubben. Men tyvärr så var ju inte han där idag=( men han fick se många andra hästar. Han ville rida men det får han göra någon annan gång.

Efter vi tittat färdigt åkte vi på affären och Leo fick välja sitt lördagsgodis, sedan har vi inte gjort så mycket mer. Det har varit väldigt gnälliga barn på eftermiddagen.

Imorgon ska jag på middag hos pappa för Daniel fyller år. Hoppas han har valt något smaskigt =D


Tog en bild på Idas fina häst=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0