Annandagpåsk

Idag har jag farit hit och dit tycker jag full fart hela dagen :) skönt att ha nått att göra och inte bara sitta hemma och dega. På morgonen då Liam sover sin lilla tupplur tog jag med mig Leo och for på Ikea för att köpa nytt tyg till kökssoffan och så här blev det :)
Nu fattas bara lite nya snygga kuddar :) fanns ett till likadant tyg i vitt och med gråa rosor tänke göra kuddar av det :) Efter Ikea åkte vi hem och hämtade upp resten av familjen och åkte till Ica maxi för att handla massa mat. Hem med maten och Jonas åkte iväg och träna lite innan jobbet så jag åkte upp till pappa och tvättade bilen. Men Liam blev så rädd när jag spruta med högtryckstvätten så han tjöt som en liten gris, stackarn.
När jag var hos pappa ringde Jonas bror basti och undrade om vi inte skulle med på birsta en sväng med honom och jonas systrar Agnes och Moa, det ville vi ju så eftermiddagen skulle gå fort. Köpte en super cool keps till Liam, fast han får bara ha den när han ska vara fin den är ju vit så inge lekande i den kepsen. Köpte även en annan keps som tål smuts mera och super söta tajtis badbyxor :)
Jag har städat idag oxå tvättat soffklädseln välbehövligt måste jag säga :) känns så himla fräscht nu :) Testade lägga våran gröna matta som vi haft i vardagsrummet inne hos pojkarna och det blev toppen fint och mysigt, den passar verkligen super där inne. Så den får vara kvar där så får vi hitta nått annat ut till vardagsrummet.
Så blev det, ursäkta röran
Tog även bort vårat påskris idag bytte ut det mot super fina tulpaner istället :)
Har ju inte bloggat så mycket nu i påsk så måste ju visa hur våra påskgubbar såg ut ;)
Leo var en cool påskpirat sa han haha
Nu har jag lagt Liam och Leo sitter och tittar på sin nya film som vi köpte idag, han ville ha Pippi långstrump på de sju haven :) han har nu suttit som klistrad vid tvn i en och en halv timme :O
Jo måste berätta om min lilla bebis Liam som inte alls är bebis längre buhu haha nej då han är en riktig liten go kille som ska flörta med allt och alla och gillar att kramas :) Han har nu börjat med att skaka på huvudet åt allt, vad man än frågar så skakar han på huvudet. Han är även vår lilla drama queen haha så fort han blir sur kastar han sig platt på golvet och skriker och så kikar han upp ibland för att titta om man ser honom om man ignorerar honom kliver han upp och kommer lite närmare och kastar sig platt på golvet igen och skriker ojojoj han har humör den lilla killen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Allt blev så fint så :)

2011-04-26 @ 08:10:25
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0