Leo 4år :)

Idag fyller min inte så lilla kille längre 4år :O tiden går så otroligt snabbt.
Vi hade en kalas dag igår för att fira Leo och Tack så mycket alla som var här och förgyllde Leos dag :) <3 Tusen tack för alla fina presenter
Min älskade älskade stor kille
Och för er som inte vet så bestämde jag och Jonas oss för att köpa en katt till leo så förra veckan fick leo följa med och välja ut en :) Hon har många namn den lilla Leo bestämde sig först för Bläckward sen tingeling sedan lilla My och nu tror jag det var skrållan :P jaja vi får försöka välja ut ett namn :)
Har en bild på den lilla från första dagen hos oss inte så bra dock, får komma ett bättre nånannandag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0