Sjuk...

Det började med lite ont i halsen igår och på kvällen vart det värre, när jag gick och la mig vid 10 kunde jag inte somna för varje gång jag skulle svälja gjorde det fruktansvärt ont som om jag hade en kniv i halsen :S fy så hemskt det var och så började feber frossan och gud vad jag frös packade på mig mitt täcke + Jonas täcke +en filt men frös ändå. Plus att liam började skrika och gnälla så fick springa in till honom lite då och då det var riktigt hemskt. Gud vilken lättnad det var när jonas kom hem vid 1 då kunde jag äntligen få lite sömn. Idag känner jag mig bättre känner att jag har feber men har tagit två alvedon så den har gått ner nu. Inte lika ont i halsen idag hoppas det inte blir värre ikväll igen :(
Så är läget hos oss, hoppas ni har en bättre dag

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Krya på vännen!! här är det oxå sjukstuga =(

2011-08-18 @ 19:52:19
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0