Birsta och kalas

I morse åkte jag och pojkarna på birsta för att handla en present till Jonas mamma som fyller 50år idag :) Efter vi shoppat presenterna blev det så stannade jag till på ikea och så åt vi lunch där
Lite glass efter maten
När vi kom hem var det sovnings dags för Liam och jag och Leo satte oss för att se film, vips så kom Jonas hem från jobbet och vi åkte iväg för att fira Astrid. Fick smörgås tårta där kanoners så slapp man laga mat idag! Det är verkligen toppen det.
Jo nu måste jag ner i vikt faan oxå hatar att vara små tjock måste ut och gå, om nån känner för att ut och gå med mig hör av er för jag måste skaffa promenad kompisar så himla mycket mer motiverande och roligare om man går med något. Ska komma ut på en promenad om dagen iaf.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjo Hoo!



Jag går JÄTTE gärna med dej!!!

2012-01-02 @ 18:46:02
Postat av: jessica

Ja vad roligt :) vi får höras, hör av dig då du har lust så hör jag av mig då jag vill gå :) så läskigt att gå själv när det börjar mörkna

2012-01-03 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0