Pip

Mensvärk från h-vete!! det har jag haft idag, just nu önskar jag att jag var kille.
Övrigt så har det varit en mysig dag. Jonas mamma hämtade Leo en stund medans Liam sov och då kom pappa och Anita hit med lite lussebullar :) sedan for vi iväg på kalas till Eline som fyllt två :) fika fika fika och sedan vidare till Jonas kusin Anton som fyllde år och där fika fika fika sen hem äta äta äta och nu har jag landat i soffan där jag fikar fikar fikar igen :/ haha men jag unnar mig det nu när jag har såå ont.
Och så måste jag ut till birsta i veckan för julklappsshopping :/ säkert massa massa massa folk ute då, jag är jämt så jävla sent ute men just nu skyller jag på att det var jobbigt att flytta och packa upp så jag har velat ta det lugnt men nu måste arslet upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0