Så jävla arg!

Fy faan fick en räkning på 1700kr idag för flyttstädning! jag tar det från början.
Jag städade den här lägenheten innan vi flyttat in för det sket ju de förra hyres gästerna i att göra jävla apor! och sedan städade jag ur våran gamla SJÄLV båda två. Pratade med hyresvärden till förra lägenheten och det var några ställen jag behövde fixa lite mer så då gjorde jag det och skrubbade ugns gallret det bästa som gick. Men då ringer hyres värden och säger att han som ska flyttat in varit och tittat och tycker inte det var bra nog med gallret och att inte frysen var tillräkligt bra urtorkad. Jag som är så jävla less på städning och allt som har med flyttning att göra säger att va fan oxå jag gjorde det bästa jag kunde, då sa jag då får Jonas göra det jag tänker inte gå tillbaka! Ja och då sa han jamen då ringer jag och pratar med Jonas , ja gör det sa jag och så la vi på. Men inte fan ringde han till Jonas utan ja nu dyker denna räkning ner i brevlådan!
Såå jävla dålig stil vafan säger man inte då om det inte görs skickar jag en räkning? eller, nä han ringde inte ens Jonas som han sa att han skulle göra, jävla kuk huvud.
När vi bodde i mitten lägenheten och skulle flytta upp så flyttade vi ut Astrid och oss själva och flyttstädade på en helg för att de skulle få in nya hyresgäster ja då ställde vi upp och fixade men inte FAN får man tillbaka för det inte.
Jag har så jävla ont i magen nu vi har inte råd att betala denna räkning som ska vara betald 12jan det går inte, Och så ja så är allt mitt fel som vanligt enligt Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0