Alla hjärtans dag

Denna dag för ett år sedan var Liams bf datum men inte kom han då elle utan jag fick vänta hela 4 dagar innan han bestämde sig för att titta ut tjockisen =)

Dagen har spenderats så här, Liam roslade så mycket när han andades så jag bestämde att jag skulle ringa till vårdcentralen för att prata lite och då tyckte de vi skulle komma in så de fick lyssna på honom. Ja så vi for dit och doktorn lyssna men sa att det lät toppen bra i lungorna inget att oroa sig för och att jag ska fortsätta ge hostmedicinen som jag hade hemma. Så det var skönt att höra man känner sig alltid lite lättat när man varit till doktorn och han säger att det är bra =)

På eftermiddagen har vi ritat hela familjen =) innan det var dags att fixa lite middag =)



En snorig liten Liam ritar =)



Leo ritar fint =)






Jonas fick en fin alla hjärtans dag present av Leo =)


Och Leo fick en fin present av mig =)




Och så har jag varit och tränat med veronica =) såå bra att jag har henne att träna med annars hade jag aldrig kommit iväg ikväll.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Glad alla hjärtans! Kram till alla från mamma/mormor

2011-02-14 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0