Fredag!!

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt på förmiddagen, Leo byggde en jätte lång tågbana som han körde på med tågen =)




Vi 1 var det dags att väcka Jonas så han kunde passa barnen medans jag åkte och handlade lite grejer till Liams kalas =) Imorgon kommer släkten och på söndag alla Liams små kompisar =) mycket roligt.

Fick ett sms av Caroline imorse där det stog att hon kunde komma och hjälpa mig med tårtorna om jag ville och det vill jag såklart =) så hon kom och hjälpte mig och tårtorna blev super fina =) TUSEN TACK



Hon hade även med sig en liten present till mig =)




Av mig fick hon en svettig kram som tack ;) hihi jobbigt att kavla

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha! Jag fick ju chokladen också, som jag sitter och mumsar på nu ;)

2011-02-18 @ 19:24:54
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0