Helvetes natt!!!

Inatt har varit en riktig helvetesnatt fy fasen vad trött jag är nu. Liam har grinat HELA natten jag höll på att bli psykiskt galen där ett tag. Vet inte varför han grina så mycket heller han har varit lite täpt men jag tog nässpray så tyckte inte han var så täpt. Men han grina och grina hela tiden, om jag tog upp honom sluta han men så fort man skulle lägga ner honom så börja det igen.

Vid 2 fick jag nog höll på att bli galen av allt gnäll och grin, Jonas sov på soffan så jag gick ut till honom och tvingade honom att ta Liam ett tag så att jag skulle få någon sömn. Vid fyra kom Jonas och då var det min tur. Men så fort jag kom in så började tjutandet. Lite död idag.

Och när Jonas var och tränade igår så tappade han sin Iphone =( ojojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0