Låånga torsdag

Idag har dagen känts väldigt låång Liam har gnällt och snorat hela förmiddagen men efter sovningen blev han en pigg och glad kille och inte mycket snor alls =)

Min lilla goa och glada Liam





På eftermiddagen åkte vi till Bvc för det var dags för Liam att få sprutor =/ men det gick jätte bra han satt alldeles still och tittade, duktig pojke =)

Jag köpte tuggummi till Leo som en muta att han skulle vara snäll ;)


Efter Bvc köpte jag med mig lite tahi mat mums =) orka inte göra mat idag

Liam i bilen med lilla My, sitter och väntar på maten



Mina grabbar myser i soffan =) en super trött Liam och en glad Leo



Nu ligger Liam i sängen och sover och jag ska börja göra Leo redo för sängen, trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

ååhh..va söta de är tillsammans =)

2011-02-18 @ 12:40:47
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0