Lördag

Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, Leo och Jonas var en sväng till Jonas bror som fyllde år idag medans jag stanna hemma med Liam så han fick sova en stund för att han var såå trött. Efter Liam sovit och Jonas och Leo kom hem packade vi in oss i bilen och for till Caroline med familj =) Där vi blev bjudna på middag tacos, mums! och bär paj till efterrätt. En toppen lördag helt enkelt. Tusen tack Caroline med familj! puss puss. Nästa middag får vi bjuda på =)

Liam slockna så fort vi kom hem, Leo somna fort han också. Så jag och Jonas gjorde oss redo för att se lite film, Little fockers men efter filmen gått en stund orkade inte Jonas längre utan han gick och la sig som en gammal pansionär ;) och jag fortsatte se. Men jag tycker att den var sådär, hade sina roliga stunder. Men ettan är ju bäst.

Imorgon har vi inget planerat får se vad vi hitt på, hoppas det blir varmt och soligt så det kan bli lite pulka åkning.

Tog någon bild idag men är så lat så jag orkar inte hämta sladden för att lägga in bilderna ;) hihi sorry. Nu är jag bra trötter så jag går väll och lägger mig jag med, bara tråkigt att sitta vaken i mörkret själv. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha! Leo är så gullig så! Tack för idag själva, var jätteroligt :)

2011-02-12 @ 22:32:05
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0