Lunch

Dagen började med att Caroline och Eline kom hit efter hon lämnat pojkarna på dagis för jag skulle få åka med henne till Viktoria och Pontus i bergeforsen där vi skulle bli bjudna på lunch =) Liam hann inte sova något innan vi åkte så jag visste att han skulle bli trötter fort.

När vi kom till Viktoria blev vi bjuden på en jätte super god pasta sallad =) Mums! och lite kaffe och choklad efter maten, en lyxig torsdags lunch.

Och barnen de lekte på, Liam blev lite små grinig där på slutet men han klarade det ganska bra ändå att inte ha sovit nått. Men på vägen hem blev han sååå trött och somna i bilen.

Hann ta något kort från idag =) dock inte på alla som var där =( men många var vi, hur roligt som helst. Det var Jag och Liam, Caroline och Eline, Veronica och Annie, Ulrika med Juni, Malin med axel och så klart värdinnan viktoria med pontus =)



Annie och Liam tyckte tv bänken var rolig


Liam och pontus Leker på Pontus rum


Eline sitter och fikar lite =)



Liam somnade en stund i bilen




Och jag passade på att leka tittut med Eline





Fick mig även en bild på Caroline i spegelt ;)





Nu ska jag vila en stund på soffan medans Liam sover, Leo är med morfar hela dagen och Jonas jobbar till fem. Sedan blir det kalas här hemma för han fyller ju hela 24 år idag =) puss älskling.

Ska snart baka några kladd kakor också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0