Måndag

Idag har vi bara tagit det lugnt på förmiddagen och så var det tänkt att vi alla skulle åla in till Ikea för att byta en stol som Liam fick två av men då ringde de från jobbet så Jonas fick åka och jobba eftermiddag. Men jag åkte iväg på ikea ändå för att byta stolen och så passa jag och pojkarna på att äta middag där =)

Leo äter köttbullar


Och så handlade vi lite på affären och Leo hittade denna som han ville åka



När vi kom hem lekte jag och Leo lite affär med hans kassa



Och Liam sprang runt med vagnen



Nu har jag lagt Liam han var såå trött eftersom han hoppat en sovning idag, och Leo blödde lite näs blod så han ligger och tar det lugnt i soffan



Imorgon laddar vi för lite drakis lek med veronica och Annie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0