Bra dag idag

Dagen började med att Jonas lät mig sova lite extra till halv nio =) mycket behövligt, men kändes som jag hade grus i ögonen när jag vaknade. Jonas gjorde Leo redo för dagis och åkte och lämnade honom, tvingade iväg honom på lite ärenden efter han lämnat Leo för jag och Liam skulle få lek besök =D

Lite före tio kom Caroline, Eline och Veronica, Annie och så hade de med födelsedags presenter till mig =) hur snäll är inte dom då? Är så glad att vi lärt känna varandra genom babysången, de är verkligen två genomsnälla tjejer =D Vi drack kaffe och fikade lite och surrade på, och de små barna lekte. Men så glömde jag ta kort men om ni kikar in på deras bloggar så har de fixat kort =) hihi

När Jonas hämtat Leo på dagis hade jag gjort en lista på vad som behövde handlas så vi for en sväng på maxi

Lilla ryssen Liam



Och Leo var sugen på brödet



När vi kom hem satt jag igång att göra stor kok med chili con carne =) så nu har vi massor i frysen att ta fram och värma på när man inte orkar göra mat =) perfekt!!

Joo just det ja Jonas kunde inte vänta tills imorgon med att ge mig min present så jag fick öppna den idag och det var super fina örhängen =) tack älsklingen min


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vad söt han är lillryssen då ;)



Vad gott att du också fick chili con carne.. hehe.



Å vilka fina örhängen! Jimmy och jag brukar inte kunna hålla oss med att vänta med våra födelsedagspresenter heller, haha! :P

2011-01-13 @ 09:50:47
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0