Drakis

Idag har vi varit på drakborgen och lekt =) Det var massor med mammor och barn där idag, och någon pappa. Tog lite bilder när barna och mammorna satt stilla under lunchen =)

Caroline, Eline och Veronica, Annie




Lova



Annie



Liam



Ja och sedan for vi på birsta och fýndade lite på rea, jag köpte ett par jeans shorts till Liam för 25kr =D inte dåligt de!!  När jag berättat för Jonas vad de kostat så tyckte han det var mycket bra och frågade varför jag inte köpte många?! Jag sa att jag tyckte inte det behövdes många, men då tyckte han ju att det var ju en jätte bra present när någon fyllde år hahaha snål Jonas

På eftermiddagen har jag burit en massa saker upp till nya lägenheten och torkat ur skåpen däruppe så jag kan börja ställa in saker som man inte använder så ofta. På lördag flyttar vi ut Jonas mamma och vi kan nog flytta in på söndag =) Men en sak som Jonas och jag har helt glömt bort är att ringa och flytta internet och tele!! hur kunde vi glöma det då? Men förhoppningsvis så går det fort att flytta =/ hur ska jag annars klara mig haha

Imorgon börjar babysången igen =) ska bli mycket trevligt

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha.. jaa, jag såg det jag också ;P

2011-01-25 @ 21:55:54
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

HAHAHAHA!! Man kan ju tro att Jonas och Jimmy är samma person! Det där är någonting han också skulle kunna säga... haha, gud. Jag viker mig dubbel!

2011-01-25 @ 21:58:56
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0