=/

Idag har jag haft en lite dålig dag, känner mig såå otroligt deppig =( tänder till på minsta lilla. Jonas får tippa på tå för att annars tänder jag till direkt. Så nu har jag fruktansvärd huvudvärk av att ha varit så irriterad. Och såklart vet Jonas precis hur han ska reta upp mig till max, åhh blir galen. Nu får jag ta och lugna ner mig lite i min ensamhet.

Idag har vi varit på 22års kalas =) Viktoria, Jonas  kusse fyller år.

Grattis Vicki!!

Som alltid ställer upp som barnvakt då man behöver =D



Imorgon är det dags för mer firande då pappa fyller år, hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Uscha, såna dagar är inte roliga. Hoppas du får en bättre dag imorgon :) Kram!

2011-01-10 @ 22:59:51
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Mamma

Synd på listan, hade sett fram emot den. Men struktur är inte alltid så lätt med småbarn i närheten (jag vet ;-) )

2011-01-11 @ 18:15:41
Postat av: viktoria

åh, tack jessica! :D klart jag ställer upp!

2011-01-13 @ 19:54:08
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0