Im back!!

Barnen vaknade 7 idag och jag kände mig väldigt trött, kl nio skjutsade jag Leo på dagis och Liam fick sova en stund när vi kom hem (jag med). Slocknade på soffan och vaknade nästan två timmar senare när Liam ropade på mig =) ojoj trött kille alltså. Åt lite lunch och bakade in oss i bilen för vi var på sko jakt åt Liam. Och fy FAN vad jobbigt att hitta skor till honom. Jag provade alla skor och han kunde inte ha en enda på skokanonen =/ sämst. Expediten sa men fy vad dålig tillverkarna är som inte kan fixa skor till alla. Jaja vi åkte till birsta och letade igenom skoaffärerna men nej nej. Och så helt plötsligt så hittade jag ett par på eurosko för 550 spänn!!!! ahhh nej nej fy så dyrt gick vidare och skulle fundera, pojken måste ju ha skor.

Gick in på hm och så hittade jag uggs där för barn som gick att öppna upp, testade dem på Liam och men jaa han kunde ha dem. Inte så super bra skor men de får fasen duga sålänge kostade bara 70kr. Yes! jag var helt svettig Liam ville ju inte sitta stil och prova skor precis.

Köpte även lite andra saker bla en present till Annie som fyller ett =) och ska ha kalas på lördag. och strumpor till pojkarna.

Jag är så sugen på semlor så ikväll ska jag och Leo baka lite =) mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0