Tandisar

Jamen jag har ju glömt att berätta att Liam håller på få massa tänder överallt =D Jag som trodde han skulle få ha sina två därnere resten av livet haha, närå men nu kommer alltihopa nästan på engång. Det kan förklara varför han varit så gnällig. Igår var man tvungen att bära honom hela tiden här hemma.

Idag fick pappan i familjen åka och jobba =D skönt! =) haha, vill ha lite mer vardag nu han har ju varit hemma så mycket. Hoppas på mer jobb till veckan fast inte de dagar jag måste på skolan. Så idag så tänkte tag åka en sväng på birsta =) tänkte åka på öb och köpa massa städ grejer så vi kan städa här i lägenheten när vi tömt den. Och även några flytt kartonger.

Ja nu ska jag sätta mig och titta på lite barnpogram med pojkarna och försöka få i mig nå frukost. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0