Helgen

Tänkte visa några bilder som jag tagit.

I torsdags var vi och hämtade mormor på flyget och vi stog och tittade när plandet skulle landa jätte spännande :)



När hon landat åkte vi och handlade och hon bjöd på denna smaskiga middag


På Fredagen var vi och shoppade massa på birsta och så fick jag välja dessa fina skålar som inflyttningspresent


Igår lördag var vi på sibylla och åt lite lunch :)

Liam busig


Leo


Mormor och Leo


Sedan skjutsade jag in mamma till min bror för de skulle gå på stan en stund. Då passade vi på att åka och hälsa på Jonas mormor och där hade hon ett gåband som barnen tyckte var super rolig att gå på :)


Leo


Sedan Lämnade jag och Jonas av barnen hos fam Sidén och åkte till stan för att möta mamma daniel och Erika på Källar krogen.

Erika, bror


Jag och Jonas


Bror, mamma och jag


Och Idag söndag ska vi nog åka och shoppa lite mer fick ju en slant av mamma behöver verkligen nya skor för mina blir man dyngsur i och så ramlar jag hit och dit hela tiden suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0