Helt slut

Fullt upp idag, vid halv elva fick vi besök av Ida och Lova fikade och busade lite. Barna fick lite lunch sedan for vi bort till Ida, Barna somna i bilen direkt så vi la dem i vagnarna och gick ut på en timme lång promenad :) känner mig super trött i benen nu. Gick också förbi Leos dagis och hämtade honom.

Liam sover sött


Lova sover sött :)


När vi kommit hem såg vi till att pappa åkte iväg till jobbet i tid och sedan packade vi in oss i bilen och for bort till Caroline för att leka lite och få stanna på middag mumsig lax :D Tack så mycket!! super snällt, och skönt att inte behöva vara ensam hela eftermiddagen. Så glad att jag funnit en såå snäll vän!

Lite bilder ifrån kvällen

Liam och Vince, Leo i bakgrunden


Vince busar med spindeln


Alla barnen, haha caroline kolla in zombi Elins ögon


Levis red på hästen




Nu sover Liam och jag ska nu göra Leo redo för sängen och sedan ska jag lägga mig och vila i soffan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Aaaa!! Eline ser ut som en "walker" ;D haha

2011-03-02 @ 19:28:49
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag är glad att jag funnit en sån snäll vän som dig jag med! :D puss puss

2011-03-05 @ 09:52:51
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0