Lilla lilla Olle :D

Idag gick jag faktiskt till dagis woho kände mig riktigt duktig men svettig som fan. Så här såg det ut

Leo tyckte det var super kul att stå på brädan så när jag åkte för att hämta honom vid två svå vart han jätte arg när han måste åka bilen hem



När Leo kom hem från dagis packade jag in oss i bilen och åkte på birsta för att köpa en lite present till min systers lilla son Olle som föddes i tisdags. Sedan så for vi dit för att snusa bebis en stund.

Sover gott hos moster



Puss munnen



Leo ville hålla sin lilla kusin hela tiden


Liten liten fot älskar att pussa på bebis fötter


När vi gick till bilen skulle Liam gå själv, söttpropp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0