Måndag

Idag har vi fixat ocg grejat lite hemma och så var jag till tandläkaren med Liam, han tyckte det var super kul att sitta i tandläkarstolen och borsta tänderna lite med tandborsten han fick :) gott tecken. När jag var liten var jag livrädd för tandläkaren jag vägrade öppna munnen så tillslut fick de söva mig för att laga fyra hörntänder jag hade hål i. Och så fick mamma och pappa muta mig med en kanin haha. Så jag fick min kanin Bosse hette han


Så här såg han ut fast mycket mycket fetare :)


På eftermiddagen när pappa Jonas åkt till affären åkte pojkarna och jag och handlande på Maxi. Sedan ringde jag faster Moa som var ensamen hemma och frågade om hon ville ha lite sällskap :) och det ville hon. Hon hade till och med dukat fram lite fika när vi kom :) gullis!



Liam var busig och sprang runt


Och så lekte Leo en stund på Moas rum


Nu har vi busat massor och Liam somna som en stock, Leo sitter och fikar lite kvällsfika sedan dags för sängen. Då ska jag slappa i soffan SKÖNT!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0