NEEEJ

Fucking jävla hosta och snor är tillbaka!!!!! På Liam jag blir galen kan han aldrig få vara frisk ett tag. Denna natt var inte nådig jag lovar han hosta sig igenom hela natten inte någon paus inte utan host host varje minut och så gnäll på det, lite näsblod och massa snor. Jag har sprängande huvudvärk idag och liam är inte på sitt bästa humör men det förstår man ju han som hostat hela natten har ju inte fått mycket sömn.

Ska snart skjutsa Leo på dagis och sedan ska jag och Liam soooova åh hoppas det iaf. Han hostar ju inte nu när han är vaken inte nää det är när han ligger och somnar in :/ Nej fy kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.


Jag vill ha tillbaka min glada friska lilla kille!!


Kramas lite med lilla my i bilen, gamla bilder




ojoj min lilla pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0