helloj

Ja idag har jag ej tagit nå bilder så det så, så det får duga med några rader!. I morse när jag satt Leo i bilen så ville han viska en sak till mig han sa mamma vi åker till drakborgen och skitter i dagis hihihi tyckte han var super busig :) min lilla go pojke var bra nära att jag sket i dagis och for med honom på drakis bara för att han var så gullig. Men det blev dagis ändå för han skulle på utflykt :) Efter jag lämnat av honom åkte jag och Liam på maxi och skulle köpa lite grejer som vi behövde. Bland annat köptes det saker till muffinsbakande som jag gjorde idag :) super goda blev de. Eftersom jag tänkte att jag skulle direkt hem efter handlingen så drog jag på mig några kläder, hade inte ens en bh på mig och inget smink såg nog blek och trött ut som fan. Men Ida ringde mig när jag var på maxi och ville på birsta med mig och det kunde jag välle :) var ju så länge sedan jag träffa Ida och lilla Lova gumman nu :)
Vi tittade runt lite och lunchade sedan på Ikea :) efter det åkte jag hem med världens tröttaste Liam och bakade lite medans han sov. Efter jag hämtat Leo på dagis for vi till syster och bjöd lite på de goda muffinsarna :) Och jag måste ju berätta hur otroligt duktig jag var idag :) jag CYKLADE till gymmet och gick på ett ass and legs och core pass och cyklade sedan hem :) ojojoj vad jobbigt det var men gud vad skönt det känns nu.
Imorgon blir det kalas för lilla Juni som fyller 1år :) ska bli mycket trevligt
god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0