November mys :)

På förmiddagen gick vi ut i det härliga soliga vädret som var idag :) pojkarna la sig på gräset och solade :)
Liam
Leo tyckte det var riktigt skönt <3
Liam ledsnade efter en stund och ville brottas istället :P
Mina Älsklingar
Igår var en riktig städ dag inne och i bilen :) man får så mycket bra gjort nu när Jonas har fri vecka och är hemma med oss :D det är riktigt skönt.
Vi flyttade bak Liam i bilen för att han sparkar mig då jag kör hela tiden :( inte bra men han tyckte det var jätte roligt att få sitta bak med Leo :)
Och så tvättade vi bilen skinande ren :) får vi se hur länge det varar ;)
Efter myset ute idag så har vi möblerat om här hemma :) blev mycket bra, får ta bilder någon annan dag. Jo också har jag målat farfars gamla köksbord som jag fått så nu är det vitt och fint och vi har äntligen bytt ut det rangliga som vi hade :)
Målade soff bordet en sväng oxå var så himla slitet. Har kommit in i ett riktigt fixar humör :) det gillar ja!

Kommentarer
Postat av: caroline

Sötkillarna :) köpte skorna på hm.se, där fanns alla strl kvar :)

2011-11-02 @ 00:26:29
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0