Dagis dags

Imorse var det dags för dagis igen :) så efter jag lämnat pojkarna på dagis åkte jag hem och sökte lite jobb och en praktikplats så får vi se om jag har nån tur.
Efter det så prata jag med Veronica och hon fråga om jag ville komma på lite fika och det vill jag såklart :) fick kaffe och go bulla :) Blir så förvånad att Annie kan sitta och titta på film så bra :O önskar att Liam kunde åtminstonde sitta i 10 min, det vore toppen. Men det var mycket trevligt att träffa tjejerna igen och lugnt och skönt utan boysen med sig ;)
Nu på eftermiddagen har jag tvättat klädseln till soffan, den var verkligen i behov av en rengörning efter allt pojkarna spiller därm :S Men nu är den ren och fin och luktar gott :D super frächt. Liite svårt var det ju att få på överdragen igen men jag fixat :)
Var ut en sväng oxå och piskade mattan ren och fräch, nu kan jag sitta här i soffan och njuta =)
Nu har jag en liten kille som är så himla trött här hemma och ingenting duger :/ han sov bara 30min idag på dagis, inte så bra.
Och jo så har jag ju oljat in köks bänken himla snyggt det blev nu :) Älskar att få frächt hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0