Drakborgen

Idag skulle Jonas på jobbet redan kl 1 så då bestämde jag mig för att ta med barnen till drakborgen en stund för att leka och fördriva tiden lite :) Vi hade fått grattis biljetter av Jonas kompis mamma :) som är helt underbar.
Lekte runt lite sedan fick vi syn på Vince och Levis kompis Kira som vi träffat när vi var på kalas hos dem och Leo fick någon att leka med och mamman fick sällskap :)
Liam var helt slut efter drakborden och somnade i bilen så när vi kom hem väckte jag honom och har har varit riktigt gnällig nu hela eftermiddagen :( tur att det snart är läggdax.
Jag är så himla glad att Jonas har fått fast jobb nu :) han skickade ett mms förut då han skrev på papperet :P Nu är det bara jobb till mig som fattas, men jag har mina planer vad jag ska syssla med.
Imorgon är det dagis dags igen och det tror jag pojkarna saknat. Jag ska fixa lite saker jag, försöka fila lite på mitt personliga brev.
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0