Ny dag

Men hej bloggen nu var dte ett tag sedan :P Nu ska jag berätta att igår tog jag med mig Leo och Amanda och for på birsta för lite nytt smink shopping :) väldigt behövligt och så slutade det med att jag köpte med mig hårfärg hem, måste ju fräscha till mig nu när jag ska åka på en galen helg i sthlm nu till helgen :D haha fy fan vad kul det ska bli. Amanda fick följa med hem och hjälpa mig så det blir bra :) blev jätte nöjd ni ska få se bild såklart.
Först en bild på busisarna på mc donalds
Och så en före ful och tråkig Jessica usch
Och en fräschare Jessica :) mycket bättre haha

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Fin du är =)) krama småtrollen från oss oxå.

2011-09-21 @ 20:22:14
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: Ida

Äh men sluta nu, du är ju varken ful eller tråkig! Ha så kul i helgen :)

2011-09-23 @ 17:33:57
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0