Byggare Leo

Idag har ju pojkarna varit hemma från dagis som de är varje måndag vi har pysslat med lite olika jag har satt upp en massa kort gjort en foto vägg i hallen :) blev riktigt snyggt.
Leo älskar att pyssla och bygga en riktigt kreativ liten kille. Han är så stolt och vill alltid att jag ska ta ett kort på det han byggt idag byggde han med klossar

För några veckor sedan köpte jag denna bok
La den i skåpet och har inte tittat i den föränn nu och den verkar skit bra :D ska köra på med detta nu alltså så får ni följa min resa till att bli smal här på bloggen :) roligt va?!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha, du är rolig du. Kommentarstatistiken skjuter i höjden när du är framme ;)

2012-02-07 @ 21:30:57
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0